kajsasliv99

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 15 januari 2013 17:11

Hej hej sitter och gör läxa just nu:/ prov imorron Jao ;(
Det går ju inte så värst bra men men .. Satsar typ på E ..
Länkar till sommaren då blir det Grekland och sen Kumla med mirre och Emelie :)
Aja ska fortsätta nu så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 januari 2013 15:15

Hej hej påväg hem från skolan nu , bra dag än så länge Jao;)
Hade elevens val sista timmen och jag har ju läxläsning men fick dock inte då mycke gjort ://
Sp nu får jag träna på fysiken när jag kommer hem för det är ju prov imorron:( men aja fick 14 av 15 rätt på engelskan så är ganska nöjd faktiskt:)
Men aa härligt med snöstorm ;))
Men ne nät jag kommer hem ska jag ut med hundarna och äta lite och sen plugga så aa vi höres:)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards