kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 22 januari 2013 18:26

Hej hej har nyss ätit och tänkte att jag gör ett inlägg nu istället för sen så aa idag har det väll varit bra? Ne men jo haha första lektionen hade vi so och då typ hade vi geografi och vi typ kollade bara i böcker och sånt sen hade vi spanska och vi typ lärde oss spanska haha ;)
Sen hade vi engelska dem svenska och sen lunch och sen engelska igen då hade vi glosdföhör och det gick ganska bra!!
Sen var det klassråd och sen elevens val och jag har ju läxläsning men fick inget gjort för Mirre och jag typ satt och pratade med alla andra men aa nu ska jag pluggs till so provet som är imorron!! Och blir ingen tidning imorron heller för jag har biologi prov på torsdag och måste ju hinna plugga till det med;)

Men vi höres:))

Av Kajsa Gottfridsson - 21 januari 2013 20:04

Hej hej sitter och gör läxa just nu och aa engelskan till imoron så bara att plugga på;) men idag så hade vi svenska första timmen och vi typ skulle lära oss om norska? Liksom varför jag kommet ju inte direkt prata norska när jag blir stor men aja?;)
Sen efter svenskan hade vi idrott och när vi kom in i idrottshallen så kom en lärare och sa att det var inställt så vi bara yes ;) haha ne men ville faktiskt ha idrott men vi fick lång rast istället och efter det var det slöjd så gjorde klart den där skeden:) och sen var det rast eller aa lunch och på rasten gick jag , Mirre och Emelie till per (vaktmästaren) och frågade om en pennvässare asså det finns typ inga bra på skolan så när vi ändå var där nere så fick vi en tejp sak till tejpen och sp slog vi in det i ett paket och gav det till Sara ( matteläraren) för vi hade matte efter lunchen och hon vart typ överlycklig haha;) och sista timmen var det so och då kollade vi på film om typ ärligt talat vet jag inte vad den handlade om hehe:o
Men sen när jag kom hem åt jag lite och så gick jag och sprang i en halv timme samtidigt som jag skapade med Emelie. Men nu ska jag plugga till engelskan och so provet på onsdag så vi höres ;)

Känner att det vart ett ganska långt inlägg ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 20 januari 2013 15:38

Hej hej har typ inte hunnit blogga nu i helgen för har typ inte varit hemma.
Men aa i lördags drog jag till Emelie och vi typ drog ner till samhället och ut med hunden och sånt senare på kvällen år vi pizza och typ såg på film och så så sov jag där. Och sen idag så typ var vi ute i skogen och fotade lite och så men kommer lite bilder från det så aa men nu när jag åkt hem så har jag "pluggat" nästan haha mirre och jag webba så jag tar läxorna snart hehe nu sitter jag vi datan och lyssnar på musik iallafall så aa ska ut sen med och i kväll är det ju ponnyakuten :D länktar men ska plugga nu så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 18 januari 2013 21:50

Hej hej är på hockeyn med Emelie just och vi typ är så sjukt intresserade ;) vi är typ bakom och försöker få kontakt med poliserna som försvunnit :o
Men förut när vi var hemma så typ skulle vi ut på promenad och då stod det en bil där som hade skört på en Bambi så vi fick hjälpa dom?:)
Men nu väntas på poliserna och skolan var väll typ som den brukar haha provet gick bra och så men vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 17 januari 2013 15:17

Hej hej på väg hem från skölan just nu det var faktiskt gaska bra idag och kemin gick bra osv...
Men nu blir det hem och nörda svenskan som jag typ knappast gjorde igår men men..
Vi hade idrott idag och vi hade typ bollsak som var ganska rolig men ä typ hemma nu så vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 16 januari 2013 20:44

Hej hej var och red förrut vart charlie :)
Han var jätte ivrig och drop i tyglarna typ hela tiden så är jätte trött nu fick ju jobba hårt haha;) när lektionen var slut drog vi till musikskolan flr mun syster går ju på dans och så hjälpte mamma mig med svenskan och så..:) så har ätit och duschat och ska läsa biologin snart men just nu kikar jag med mirre:)
Imorron är det idrott :) och biologi:(
Men men vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 16 januari 2013 14:15

Hej hej påväg hem just nu:)
Ska hem och typ gö läxa och sen blir det rida:) tror det blir charlie eller coimbra :))
Men skolan då? Jo den har väll varit typ bra eller som vanligt tror jag failade lite på fysiken för kändes som jag inte kunde något men aja blir nog godkänd iallafall ://
Men aja vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 januari 2013 17:11

Hej hej sitter och gör läxa just nu:/ prov imorron Jao ;(
Det går ju inte så värst bra men men .. Satsar typ på E ..
Länkar till sommaren då blir det Grekland och sen Kumla med mirre och Emelie :)
Aja ska fortsätta nu så vi höres;)

Ovido - Quiz & Flashcards