kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 15 januari 2013 15:15

Hej hej påväg hem från skolan nu , bra dag än så länge Jao;)
Hade elevens val sista timmen och jag har ju läxläsning men fick dock inte då mycke gjort ://
Sp nu får jag träna på fysiken när jag kommer hem för det är ju prov imorron:( men aja fick 14 av 15 rätt på engelskan så är ganska nöjd faktiskt:)
Men aa härligt med snöstorm ;))
Men ne nät jag kommer hem ska jag ut med hundarna och äta lite och sen plugga så aa vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 januari 2013 20:49

Hej hej sitter och skypar med Emelie och gör "typ" läxa haha;) det går ju bra osv.. Nej men kan faktiskt allt till engelskan och kemin :))
Så Jao..
Saade på tv nyss :*
Han är fan bäst :))))
Men ja så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 januari 2013 20:49

Hej hej sitter och skypar med Emelie och gör "typ" läxa haha;) det går ju bra osv.. Nej men kan faktiskt allt till engelskan och kemin :))
Så Jao..
Saade på tv nyss :*
Han är fan bäst :))))
Men ja så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 13 januari 2013 19:59

Hej hej skypar med Emelie och kikar med mirre :) idag har jag typ pluggat hela dagen :((
Kemi , fysik , engelska och svenska ://
Skola imorron Jao ärligt talat kAg länkar lite;) kul att träffa kompisarna och aa folk;))
Men aja ska dra vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 13 januari 2013 09:47

Hej hej sitter och plugga just nu ://
Har jätte mycke prov pågång;)
Men idag händer typ Inge om jag inte är med nån sen:)
Men aja ska fortsätta plugga då vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 12 januari 2013 10:31

Hej hej vakna nyss typ haha;)
Har jätte ont i halsen och är typ förkyld sen i går på stan , så blir Inge stallet eller rida idag:(
Men men .. Får kolla om jag kanske kan rida på onsdag istället :)
Men vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 12 januari 2013 10:29

Hej hej vakna nyss typ haha;)
Har jätte ont i halsen och är typ förkyld sen i går på stan , så blir Inge stallet eller rida idag:(
Men men .. Får kolla om jag kanske kan rida på onsdag istället :)
Men vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 januari 2013 19:03

Hej hej kom nyss hem från stan med Emelie :) köpte nagglack och 2 tröjor;) men just nu dampar mirre på kik ;)

Men aa vi höres:)

Ovido - Quiz & Flashcards