kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 8 januari 2013 07:37

Hej hej!!!
Sitter på bussen på väg till skolan:)
Asså gillar ju inte själva skolan men att träffa alla kompizar är ju det jag längtat till:) men är typ frame nu så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 7 januari 2013 14:48

Hej hej!!!
Sitter och kollar på tv just nu :)
Sista dagen vi har lov då:(
Dock har jag knappt gjort nått på livet typ bara firat jul och nyår och aa jag har ju vart med Emelie och Jennifer också :)
Men aja hade nog inget mer att skriva så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 7 januari 2013 14:48

Hej hej!!!
Sitter och kollar på tv just nu :)
Sista dagen vi har lov då:(
Dock har jag knappt gjort nått på livet typ bara firat jul och nyår och aa jag har ju vart med Emelie och Jennifer också :)
Men aja hade nog inget mer att skriva så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 januari 2013 16:10

Hej !!
Kom nyss in från en skogpromenad med hundarna:)
Idag har vi typ firat julafton med några släktingar :)
Så nu blir det tv och chill ;)
Men vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 januari 2013 18:46

Hej hej sitter vid tv och muffar godis haha;) idag har jag typ varit på maxi och på sjukhuset en sväng:)
Blev ingen "julafton" idag blir det imorron istället.
Så ja ska ut med hundara en sväng så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 januari 2013 11:48

Hej hej :)

Kom in nyss för aa var ute med hundarna. Fy va kallt det var men men.. Idag ska vi ( min släkt) fira julafton typ för halva min familj var ju sjuka på julafton så vi firar i dag istället. Så jaa?hade nog inget mer att säga så vi höres / kajsa

Av Kajsa Gottfridsson - 4 januari 2013 21:04

Hej hej !!:)
Sitter och kikar med Jennifer härligt att det finns nån social för har typ suttit här med mig själv ett tag nu ;)

Slänger in lite bilder sen förrut (lekte med håret ) haha;)

Men vi höres;) / Kajsa

Av Kajsa Gottfridsson - 4 januari 2013 15:41

Hej hej !!
Ska börja blogga igen kände att det var ett tag sen(;
Så Mirre var snäll och skulle hjälpa mig med att typ "komma igång" problemet är ju att min data är så sjukt seg osv..så jag ger upp haha nerrå men fixar typ bakgrund och det imorron :) men idag har jag typ inte gjort nått varit ute med hundarna och så.

Hejda så länge /Kajsa

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards