kajsasliv99

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 27 februari 2013 19:49

Vill tack så sjukt mycke för 234 sidovisningar är jätte glad och hoppas ni gillar min blogg ni ska iallafall veta att jag gillar er;*

Av Kajsa Gottfridsson - 27 februari 2013 19:43

Hejsan!!!

Ä på bra humör just nu fast här varit typ trött idag men ä lite övertrött nu så är helt galen nerrå men aa .. Idag har jag varit i skolan ? Och vi hade teknik prov det gick faktiskt ganska bra så tror jag får typ D eller nått;)
Sen idag efter skolan åkte jag ju hem och typ va ute med hunden sen åkte jag och mamma på utvecklings samtal:( det skulle ha tagit typ 30 minuter men det tog bara 10 hehe men när jag kom hem har jag gjort läxa och är jätte trött nu men ska kolla om nån vill vara social med mig(:
Imorron har jag med prov fast i biologi på typ blommor eller nått sånt haha det kommer nog inte gå så bra för har inte pluggat så mycke men aja vi får väll la se;) hade inget mer att säga sp vi höres ;)

Dom försenade bilderna kommer med ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 27 februari 2013 14:25

Hej hej!! Har inte orkat blogga på ett tag för har inte haft så mycke att skriva om men aa bilderna kommer snart lovar men har inte haft tid att ladda upp dom än .. Men ville bra säga det bloggar mer ikväll för ska på utvecklings samtal snart så blir ingen ridning heller :( men aja vi höres i kväll,;)

Ovido - Quiz & Flashcards