kajsasliv99

Alla inlägg under februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 9 februari 2013 20:14

Hejsan!!!

Sitter och kollar på melodifestivalen just nu :D
Gud jag dör han Anton är så sjukt snygg:*
Ska rösta typ 1000 gånger han måste bara gå vidare :o
Men aa bara så alla vet att han är dyng snygg men vi höres:*

Av Kajsa Gottfridsson - 9 februari 2013 10:59

Hejsan!!

Vaknade för typ 2 timma sen och har typ tappat rösten så mamma tyckte inte jag skulle gå t stallet :(
Men aja?://
Har typ inget att säga men idag ska jag typ städa mitt rum och vara hos pappa halva dagen för han ville typ ha hjälp med butiken så får vi typ extra pengar om vi hjälper till;) gör imorron ska jag till marieberg så Jao:)
Men vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 8 februari 2013 22:35

Hejsan!!!

Har inte hunnit blogga idag typ eller aa förutom nu då för har varit i skolan och sen så fyller min bror år så vi har typ firat honom och så..;)
Men skolan var typ bra på ett sätt och dåligt på ett sätt..

Bra: alla raster vi hade och så..;)

Dåligt : alla lärare började typ dyng arga på mig och så..:(

Men aa nu kikar jag med Sam för han är den enda som är vaken haha;)
Men imorron då? Ska seriöst ta sovmorgon till 8 mint ;) (är typ morgonpigg på helgen) men vet inte om jag ska till stallet för har så sjukt mycke att plugga till men får se hur jag för men det var allt jag ville säga så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 7 februari 2013 07:44

Hejsan


Påväg till skolan nu och skrev ett anant ganska långt inlägg men det typ försvann..? Haha aa men idag har vi idrott och brandövning på kemin :D det skulle typ vara rök och sånt men aja det var det jag ville säga även om det inte var så värst mycke..? Men vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 februari 2013 18:04

Hejsan !!!!!

Kom nyss hem från stallet gick ganska bra faktiskt att rida asså:) red coimbra och vi red utan stigbygglar så aa men väll i galoppen var hon helt galen haha( jätte kul) men ä faktiskt jätte nöja över henne:D men nu ska jag öra lite och sen blir det tv:) för orkar inte plugga så gör det i morron:)
Men aa det var allt jag ville säga så vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 februari 2013 15:18

Hejsan

Ska till stallet snart om typ 30 min eller så :) hoppas på att få rida coimbra :D det var så länge sedan så aaa so provet gick sådär faktiskt men blir nog godkänd iallafall så aa men det var typ det jag ville säga så vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 februari 2013 07:53

Hejsan !!!!

Står och väntar på Emelie nu för aa det ä skola? Haha men vi har spanska en timme nu på morgonen ://
Sen ä det prov och jag kommer faila stort känner jag men aja :(
Rida sen iallafall kul att det händer nått roligt i dag :)
Men nu kom Emelie så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 februari 2013 17:07

Hejsan!!!

Är både glad och sur ..

Glad för att jag har fått 32 nya bloggläsare på 5 dagar och för att imorron har jag ridning :D

Ledsen för att jag har sjukt mycke att plugga till imorron är det so och har inte pluggat ett skit o mamma hinner knappt hjälpa mig idag:(
Och är så sjukt trött orkar inte men jag får ta och bita ihop och plugga nu.. :(

Jo just det , fick D på provet på so som vi hade för inte så länge sedan :)
Men aja ska plugga nu så vi höres;)

Skapa flashcards