kajsasliv99

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 4 augusti 2013 21:27

Hejsan:)

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket men jag har hjälpt pappa med bilarna och sånt o sen har jag typ tat lugnt o lyssnat på musik o sånt:)
Jo o runt 19:00 drog jag till titi( hennes dotter har låtit mig rida en av hennes hästar i typ 3 år så vi känner varandra så ) aa men jag drog dit och fick deras Nykel och lite papper blommor o sånt för jag ska vara katt vakt åt henne när hon är på semester i 3 veckor :) så ska dit på tisdag o typ kolla katter o lite annat :) men jo idag har jag plockat bär;D vi har typ hallon roda/vita/svarta vinbär o krusbär typ massa buskar så vi satt och plockade av typ alla bär idag så vi kan frysa in:) men aja det var väl typ det jag hade o säga och imorgon ska jag på matchen med nå roligt folk :) men harre bäst :)

Ovido - Quiz & Flashcards