kajsasliv99

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 26 augusti 2013 21:21

Hej:)

Många inlägg idag men jaja här kommer ett till:)
När klockan var runt 18:00 bestämde jag mig för att åka till mirre så jag drog dit o vi drog till pekås o va på valla och hade allmänt trevligt o pratade(skrattade) åt livet:)o sen runt 20:30 drog jag hem så har varit hemma en liten stund bara för vi åkte o hämtade bror min på träning :) men aa när jag kom hem låg det en påse på min säng och den var ifrån titi(jag har matat hennes katter i 3 veckor medan hon varit på semester) o där i låg en fotvrist smycke? Ingen aning om vad det heter men ja en sån kedja man har runt fotvristen:) och en påse godis o 500 kronor:) blev sjukt glad o imorgon ska jag till henne o känna några nycklar:) men ska träna på kemin nu för vi har läxföhör på det imorgon men aja kan allt men kan träna ändå;) ha det bäst :)

Av Kajsa Gottfridsson - 26 augusti 2013 15:14

Hej:)

Äntligen påväg hem efter en ganska chill dag:) ska plugga o sova när ja kommit hem och sen ska jag dra till titi o lämna nycklar :)

Av Kajsa Gottfridsson - 26 augusti 2013 09:20

Hej:)
Då var jag klar hos tand doktorn och går tillbaka till skolan :) det gick bra förutom att jag måste ditt 2 gånger till detta år utan andledning :( men jaja nu blir det hemkunskap

Av Kajsa Gottfridsson - 26 augusti 2013 07:55

Åhh dyng trött tjej som drar till tandläkaren o sedan till skolan ..

Ovido - Quiz & Flashcards