kajsasliv99

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 2 september 2013 22:34

Hej:)

Dagen har varit lite upp i ner!
Lektionerna i skolan har varit sjukt bra men har ju varit väldigt förkyld:(
Vi hade hemkunskap imorse o vi skulle typ laga en potatissoppa som inte smakade nått:// sen har vi haft idrott o vi orgienterade o det gick väl bra, hittade alla kontroller iallafall:)
Men har kollat film o städat lite i mitt rum nu på kvällen och sp har jag typ knarkat halstabbleter! Haha ne men hoppas på att jag mår bättre imorgon:)

Av Kajsa Gottfridsson - 2 september 2013 15:19

Hej:)

Påväg hem från skolan just nu o är lite halv sjuk! Förkyld o ont i halsen men jag klarade av dagen ändå! O det blev inte direkt bättre av att våran idrottslärare skickade ut oss på origenterin! Men när ja kommer hem ska jag slå på en film och krypa under täcket! Men ja hoppas ni mår bättre!

Av Kajsa Gottfridsson - 2 september 2013 05:25

Hej!

Natten har varit sjukt jobbig då jag har hostat och varit så fruktansvärt förkyld:( måste nog ändå gå till skolan idag för har inte feber eller så men aja får se hur det går me det! Vaknade runt halv 5 av att jag blödde näsblod:( men aa har varit vaken sen dess o ska väl börja göra i ordning mig för om ca 1 timmeska jag sitta på bussen:(

Skapa flashcards