kajsasliv99

Alla inlägg den 11 september 2013

:3

Av Kajsa Gottfridsson - 11 september 2013 21:10

Tjo:)

Nyss duschat o nu blir det att svara på lite frågor på ask( har typ 50 bara men folk vill ha svar) och jag har en liten nervös känsla inför morgondagen.. Vem vet vad mina vänner lägger upp på Facebook och instagram -.- men jaja dom fyller själva år om några dagar så då får jag hämnas hahaha passa er ;) men aa godnatt typ:)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 september 2013 20:32

Charlie gick fint o är stolt över min lilla grabb:') han var lite fjantig i början men blev riktigt fin i slutet:) kollat några avsnitt från en serie , ätit lite och ska strax duscha:)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 september 2013 15:47

Hej:)

Ska snart dra till stallet:)
Är med Emelie just nu o vi kollar på tv. Tänkte Rida charlie o tror vi ska vaa inne :) vi hade orgienterings prov med o jag fick A:) men aja nu ska jag typ dra så harre bäst o jag bloggaren senare:)

Skapa flashcards