kajsasliv99

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 23 september 2013 16:01

Hej:)

Tänkte förklara det här med foder :)

I oktober ska jag vaa fodervärld på coimbra och det innebär att jag ska rida henne 2 gånger i veckan. Tisdagar fredagar eller söndagar man får välja:) eftersom jag har skull på tisdagar så har jag valt fredagar o söndagar. Men man rider i typ 1 timme o tar hand om henne lite smått sådär:) det kostar 520 i månaden och sedan kan man ju betala extra om man vill rida på utebanan eller i ridhuset:)

Första bilden är på coimbra o andra på pigge;*

Av Kajsa Gottfridsson - 23 september 2013 15:02

Tiden finns inte till att göra allt man vill jämt :( lördagen spenderade jag i stallet med mina små änglar<3
Red även coimbra på utebanan en sväng:) gick väl inte så värst bra att få henne fin på volten men galoppen är jag sjukt nöjd över faktist:)

Söndagen da? Jo städade mitt stökiga lilla rum och er ni? Nu är det grymt fint:D men filmer har jag med sett och sitter faktist just nu o kollar film:) ingen aning om vad det heter men det handlar om flygplan haha:')

Match i kväll men orkar seriöst inte gå:/ känner inte för att umgås med mänskligheten idag..

Imorgon däremot blir det nog hockey:)

Men aja nu gick ni en liten blick på min helg så a det bäst;*

:-)

Av Kajsa Gottfridsson - 23 september 2013 08:20

Tja:)

Dåligt uppdaterad jag vet men har haft fullt upp så i kväll kommer ett långt inlägg:)

Skapa flashcards