kajsasliv99

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 27 september 2013 20:08

Hej:)

Dagen har varit helt grymt bra:D
Skoljoggen var jobbig ;) men jag gick/sprang med Ronja och vi typ klarade det på 55 min:$ vi gick för det mesta så döm inte för den dåliga tiden haha;)

Åkte till stallet med Elsa 14:40 och vi borstade sadlade o tränsade alla:) vi gjorde även flätor i manarna o i svanen:) Ida kom en stund innan vi skulle gå på promenaden:)
Efter första gruppen var klara så gick vi till Elina, hon hade charlie på ponnyridning typ.. Men det kom inte så många://
Frös som bara den för det var sjukt kalt:(


Tog en dusch o åt lite mat o nu blir det att kolla på idol eller nått och äta lite chips :)

Men det var allt för denna dag så godnatt o så hörs vi imorgon;*

Av Kajsa Gottfridsson - 27 september 2013 09:32

Hej:)

Var som sagt i stallet med Elsa igår:) vi smörjde och mös med de små hästarna:') kommer du snart? Hem ganska sent och orkade inte träna på engelskan så aa kan typ 5 av 20 glossor :(

Vi ska ha valla joggen sen med://
Alla på skolan springer en sträcka på 5 km och det tar typ 30 min men tror jag ska gå faktist:)


Elsa och jag ska till stallet runt 14:45 eller så för att ta in alla hästar och göra de i ordning till ridlekiset:)
Vi ska hjälpa med ganska mycket idag:)

Men aa har matte just nu så måste jobba :(

Ovido - Quiz & Flashcards