kajsasliv99

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 28 september 2013 17:36

Hej:)

Dagen spenderade jag med mina fina små änglar Alwa Ida och Sara!
Kommer ha träningsvärk efter allt springande idag:'3 hihi red även coimbra en sväng på utebanan, gick väl la sådär .. Vi skulle galoppera runt fyrkantsspåret och sedan typ svänga in ut in på ett ställe och coimbra är ju ganska lat så aa:)men är nöjd över henne ändå:)


Är väldigt trött just nu o blir väl att Skå på en film eller nått:)
Imorgon här jag faktist inga planer alls:0 ska kolla om nån vill hänga med på bio kanske :D

men på torsdag har våran klass simprov:( vi ska simma 150 meter bröstsim o 50 meter ryggsim sen ska vi även typ ha livräddning och massa mer.. Känner att jag kommer faila stor haha nej men om man inte klarar det så får man F i idrott:( ska göra mitt bästa iallafall :) men på onsdagen innan ska jag ju rida o ha lektion så kommer säkert få träningsvärk o då kommer det inte vara så könt att simma ju:(

På fredag ska jag åka och rida coimbra igen:) tror att Elsa följer mig kanske eller så rider jag med Ida för hon har charlie på foder :)


Men det var väl allt jag hade att berätta :)

Skapa flashcards