kajsasliv99

Alla inlägg under september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 8 september 2013 07:25

Hejsan:)

Uppe tidigt idag för ska till kyrkan :// är jätte trött så orkar igentligen inte men jaja får väl ta o cykla iväg ändå. Senare ska jag till stallet oxå, för att hämta Busan :) min syster ska ha kalas så mor min hade ordnat med ponnyridning:)

Bild från konfermationen~

Av Kajsa Gottfridsson - 7 september 2013 15:54

Tja:)

Drog till stallet runt 9 tiden och har verkligen haft fullt upp idag! Jag Elsa Ida Sara och Alwa har sprungit borstar och massor av me saker! Sjukt roligt:) kommer nig ha träningsvärk imorgon för jag bärt otroligt mycket bommar och sadlar:) haha ja men nu ska jag slå på en film och sen typ sova för sov ganska dåligt i natt!

Av Kajsa Gottfridsson - 6 september 2013 20:06

Hejj:)

Denna dag har varit väldigt lång tycker ja! Började skolan med en biologi lektion o sedan matte men på engelskan drog jag till tandläkaren (igen) för dom skulle göra någon! Men aa Jennifer hade lunch då så hon hängde med mig dit vilket var en vändans tur för var sjukt nervös:)<3
Men jaa! Sedan hade vi 2 so lektioner o till sist en fysik lektion o sedan kände man att det äntligen var helg!:) men när ja kom hem så var det bara att bytta om o äta något för att sedan dra till stallet där Lovisa väntade. För att vara 2 personer o ha 14 nybörjare som alla behövde hjälp så klarade vi det sjukt bra;)) men ja kom hem för 20 minuter sedan typ och tror jag kommer somna när som helst haha är dyng trött:// men ska äta o duscha först:) planerna för imorgon blir att gå upp tidigt och sedan åka till stallet där vi ska hjälpa till med 4 lektioner på de stora ponnysarna:) kommer säkert få tränings värk o så men det är vart de;)


Han tyvärr inte ta några bilder ifrån stallet för hade fullt upp med att hålla i höstar o spänna sadeljordar;)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 september 2013 07:09

Av Kajsa Gottfridsson - 5 september 2013 20:26

Hej:)

Skolan i typ 2 timmar innan ja fick värsta huvudvärken o drog hem:// pluggat ihjäl mig, tränat o sovit ja det är vad jag gjort idag!
Imorgon blir det tandläkaren.. Igen och sedan ska jag till stallet ICH hjälpa till med små barnen o clint!
Åhh älskar verkligen fredagar för då börjar ju helgen!<3

Av Kajsa Gottfridsson - 4 september 2013 22:51

1:jag verkligen ÄLSKAR Nutella!
2:jag skulle göra typ allt för att få en häst!
3:jag fyller år om precis 8 dagar!
4: jag är kär!
5:jag ska gå i kyrkan på söndagar och tisdagars fram till påsk!
6:jag har blivit sparkad av en häst 3 gånger!
7:jag äter choklad o sånt men är typ laktos!
8: jag slarvar oftast med läxor och sånt i skolan! 
9:jag tycker att det inte finns en ända bra sak med skolan förutom kompisarna!
10:min absolut bästa vän är Miranda



Detta var bara en sak för att fördriva tiden;)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 september 2013 20:58

Hejsan :)

Haft en jätte mysig uteritt med Elsa:kr jag red charlie o hon kossi:) det gick jätte bra o va kul:D men har både spanska o engelska läxa till imorgon o jag orkar verkligen inte:( men har fått bra nyheter om att jag måste hjälpa till med lite olika saker så jag taggar att vara i stallet fredag lördag och söndag:)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 september 2013 14:13

Tjoo'

Haft utredas med några klasser ifrån skolan idag, vi var ju i gryten o det sög! Hahah nej men seriöst inte roligt alls:( men nu ska jag hem plugga o sedan åka till stallet o rida charlie :)

Skapa flashcards