kajsasliv99

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 2 oktober 2013 20:27

Hej!

Vad gör ni? Haha jag muffar popcorn o snapchatar med folk:)
Tänkte berätta om morgondagen .. Min klass ska ha simprov imorgon eller .. Alla förutom jag! För jag ska på elevrådsmöte i folket hus o det håller på typ hela dagen så ja.. Jag känner mig ledsen för jag kommer ju få åka i ha simprov med en annan klass :(
Tror att jag kanske till o med struntar i det men då får jag F i idrott.

Efter skolan måste jag verkligen plugga:// iallafall om jag ska dra på hockeyn senare på kvällen:) tror jag ska dit med ippos eller så men aja inte bestämt än ..

Hoppas ni får en bra kväll:*

Av Kajsa Gottfridsson - 2 oktober 2013 18:55

Ridningen gick helt okej faktist o det var ett pass med charlie på utebanan:)nu ska jag plugga.. Men tänkte slå på en film och så med:)

Äter ni också katter? HAHAH jag dog förut i skolan då jag läste meningen

Av Kajsa Gottfridsson - 2 oktober 2013 14:22

Påväf hem från skolan o nu måste jag plugga.. Denna dag var okej och idrotten var grymt kul:D vi körde fotboll så vi hade match:)
Ska plugga iallafall för vi har spanska o engelska:(

Av Kajsa Gottfridsson - 2 oktober 2013 07:06

Missade nästan bussen .. Haha jag vaknade grymt tidigt men jaja påväg till skolan iallafall. Skolan kommer bestå av teknik spanska so idrott och matte, inte världens roligast då men arrå det går:)

Av Kajsa Gottfridsson - 2 oktober 2013 06:00

Hej:)

Vaknade typ 1 timme innan jag skulle gå upp men kunde inte somna om...
Hade även glömt att sätta mobilen på laddning så hade 3% kvar när jag vaknade (härligt) men nu har den laddat ett tar så har 50% typ:)

Hoppas ni får sova längre iallafall;*

Ovido - Quiz & Flashcards