kajsasliv99

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 5 oktober 2013 15:34

Hemma från stallet o sitter och äter:) red både coimbra o pigge och det gick ganska bra:) nu ska jag städa och duscha sedan blir det vidare till kyrkan<3

Av Kajsa Gottfridsson - 5 oktober 2013 08:30

Steka ägg är nog inte min starka sida men Man lär sig av sina mistag..

Av Kajsa Gottfridsson - 5 oktober 2013 06:52

Hej:)

Lördag igen o det betyder en halv dag med ridskolan:) hoppas på att charlie blir över i någon grupp så jag får rida honom;)

Vaknade alldeles flr tidigt känner jag, orkar inte haha:// men aja ska gå till stallet runde 10 eller så o då blir jag ju piggare :)

Senare i kväll ska jag även till församlingshemet med Miranda o vi ska typ fika o så

Eftersom att jag red igår kommer jag inte kunna rida på söndag då måste vänta till nästa fredag:(


Uppdaterar sen..

Ovido - Quiz & Flashcards