kajsasliv99

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 19 oktober 2013 23:43

Hej:)

Var u stallet hela dagen Idag med Ida o Elsa:) vi red Hampus o sen red ja Elsa Lovisa och Anna ut men någr:) jag red coimbra o det gick ganska bra:)

Imorgon ska jag till kyrkan på morgonen .. O sen han jag bokat ridhuset så jag ska rida coimbra där:) tänkte träna på pogramet o så
Mm men nu ska jag sova så godnatt alla

Av Kajsa Gottfridsson - 19 oktober 2013 09:35

Förlåt för dålig uppdatering!! Känner att jag inte skrivit ett bra inlägg på ett tag.. Men när man är trött så orkar man inte :/

Gårdagens möte var helt okej men det var ganska lång så vi vart ganska uttråkade (8:00-16:00) de pratade om olika saker och sen kom en skådespelare oxå:) han spelar han i svart hår i bröllopsfotografen(har inte sett filmen) men han var rolig o han pratade om typ sitt liv och om mod o sånt:)

Jag kom hem runt 17:00 o då åt jag lite o sedan gick jag till stallet:) jag red upp i skogen en sväng o coimbra skötte sig jätte bra:) tog även lite galopp längst sjön men det var ganska mörkt så man såg inte så värst mycket haha!!

Ska till stallet snart med o ska vara med på en teori lektion idag:) Lovisa ska longchera <--- stavning?) oss på Hampus o det är jätte kul(har gjort det förr)

Men ja sen ska jag plugga idag med.. Inte det roligaste som finns men det måste göras helt enkelt.

Ovido - Quiz & Flashcards