kajsasliv99

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 23 oktober 2013 19:28

Usch.. Sover för dåligt! Är allt för trött på dagarna o nej jag orkar ingenting känner ja.. Måste verkligen få ordning på mina (sov rutiner?)

Gårdagen pluggade jag och skull vart inställt för min del. Både för jag är trött o för jag har läxor(skräll)
Men aa iallafall mirre berättade vad de hade gjort o de var typ att det pratade om lördag o sånt:) ska snart berätta vad vi ska göra då;)

Idag red jag även:) tänkte att jag skulle ta en sväng igår kväll men hästarna hade fått nya skor så jag lät coimbra vila o så för då rider jag henne på lång ritt på fredag istället:) "länktar" ska bli så mysigt att bara rida iväg liksom;) men ja jag red charlie dig o han är så grymt stark så han bara drar o drar:( när jg ridit klart bad min lärare mig rida igenom pogramet som jag ska tävla med på måndag:) "nervös"
Eftersom charlie var väldigt ivrig så gick det skit dåligt.. Han drog imot mitten och lyssnade inte alla.. I galoppen drog han även ner huvudet och jag hade min hand på något speciellt sätt så det knakade till i fingret, gör jätte ont o kan knappt röra men för se om det blir bättre imorgon:)

På lördag ska jag inte till stallet o roda något utan jag ska till kyrkan runt 10 tiden:) där ska jag och nästan alla på skull samlas o så ska vi möta en ungdoms grupp ifrån Örebro(spännande) vi ska vara med som hela dagen ända från till 23:00 o vi ska typ leka lekar äta piazza o sånt:) jag ska sova hos Miranda lördag till söndag o sen på söndag ska jag rida coimbra igen:)

Det är lov om typ 2 dagar oxå*.*
Kommer bli så skönt att kunna sova ut på riktigt:) har även en del saker planerade under lov veckan tex:tävling hubertus o så ska jag försöka hinna va med några :) men jaa nu ska jag ta o sova(trött som satan) GODNATT:)

Ovido - Quiz & Flashcards