kajsasliv99

Alla inlägg under november 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 30 november 2013 19:56

Hej:)

Ska strax sova för orkar inte blogga nu igentligen :-0 men kommer ett längre inlägg imorgon iallafall så håll ögonen öppna eller vad man säger?

Av Kajsa Gottfridsson - 29 november 2013 16:03

Tjaou:)

Äntligen helg:)
Dagen har väl varit bra med kanske lite seg för är väldigt trött och så:/
Men helgen ska jag spendera med att rida vara i stallet plugga och sova:)
Men ska plugga lite nu så vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 27 november 2013 18:48

Tjaou:)

Gud vilken dag!
Skolan var ju helt okej och mina små vänner fortsätter att vara sjuka så vart med Ellen hela dagen:)
När jag kom hem gick jag till stallet för att rida och ridlektionen gick fantastiskt bra :') sjukt glad. Ska rida henne på söndag oxå och hoppas det går lika bra då:')

Av Kajsa Gottfridsson - 27 november 2013 07:05

HEEEJ:)

Påväg till skolan och Martina o Miranda är fortfarande sjuka:(
Först har vi teknik prov och jag kan väl la sådär :)
Vi ska även göra ett test på idrotten och kolla våran kondition. Men efter skolan ska jag rida coimbra på lektion:') kommer säkert gå jättebra. Men jaja uppdaterar mer sen:)

Av Kajsa Gottfridsson - 26 november 2013 16:21

Tjaou:)

Skolan var ju ett helvete idag kan man säga.. Miranda gick hem efter 2 lektioner , Emelie är i Afrika och Martina är sjuk. Usch känns som jag varit ensam hela dagen:( har nog umgåtts med Ellen oest iallafall och hon räddade mig verkligen:)
Men haft ont magen och huvudet oxå så varit svårt att koncentrera sig ://
Nu ska jag kolla på The O.C och bara chilla :')

Av Kajsa Gottfridsson - 25 november 2013 15:37

Heej:)

Hemma från skolan och dagen har väl varit helt okej :) imorgon åker Emelie till Afrika och lämnar mig här i Sverige :( jag vill ju oxå klappa kameler och mata ekorrar men aa här kommer en bild på våra piroger från hemkunskapen:)

Av Kajsa Gottfridsson - 24 november 2013 20:49

Tjaou:))

Tävlingen gick bra för alla och barnen var såklart jätte duktiga:')
Alla fick pris och va nöjda så det var ganska lugnt. Han tyvärr inte ta så mycket kort eftersom vi behövde hjälpa till mer än jag trodde men aja:)
Var kvar i stallet med Elsa till 14:00 typ och när jag kom hem åkte vi till farmor:) vi åt pizza och träffade kusinen och så , riktigt trevligt:)
Kollat på solsidan och tänkte slå på ett avsnitt at The O.C snart med:) älskar serien :')
Men ni får ha en fin fin kväll så hörs vi:)

Skapa flashcards