kajsasliv99

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 1 november 2013 20:06

Efter att ha varit i stallet halva dagen är jag sjukt trött. Kom dit runt 15:00 och det var bara att börja spola av höstarnas ben.. Deras hage är så lerig.. Haha ja och att hålla i vattenslangen och att bara spola på benen är inte så lätt när man heter Kajsa gottfridsson:') hela jag vart typ blöt och mina skor ska vi inte ens prata om.. Nästa gång tar jag gummistövlar " haha"
Vi såg ju även på en film som va i 90 minuter. Den var inte så värst bra o ganska lång:/ men dagen har gått väldigt fort ändå:)

Imorgon ska jag till stallet igen fast runt 10 tiden:) blir antagligen att rida coimbra på lektion men det ser jag faktist fram emot:) men nu ska jag ta o sova faktist! Är så trött så orkar knappt hålla ögonen öppna så godnatt:)

Av Kajsa Gottfridsson - 1 november 2013 08:05

Hej:)

Tänkte bara slänga in en bild på jackan som jag köpte igår:)

Skapa flashcards