kajsasliv99

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 3 november 2013 20:18

Skola imorgon och jag känner mig inte ett dugg taggad.. Orkar verkligen inte:( jag har även so prov imorgon och jag kan väl inte direkt så mycket.. Men ska bli kul att träffa Jennifer och alla andra kompisar:)

Av Kajsa Gottfridsson - 3 november 2013 13:10

Hej:)

Var ju på tävling förrut och alla var såklart jätte duktiga:) kunden inte ta så många bilder för att mitt batteri var nästan slut:( tog iallafall en bild på lina, hon vann typ 5 rosetter och allt:)

Av Kajsa Gottfridsson - 3 november 2013 08:33

Tjaou:)

Vaknade för ett par timmar sedan(tidigt) och ska äta frukost och sen dra till stallet med Elsa för att se på tävlingen:) det är ungerfär vad jag tänker göra idag så har inte så mycket mer att berätta:3

'Bild på mig och charlie från Dressyrtävlingen'

Ovido - Quiz & Flashcards