kajsasliv99

Alla inlägg under november 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 10 november 2013 14:56

Tjaou:)

Varit i stallet 9-13:30:)
Så sjukt att det redan blivit 7 grupper med ridlekis och från början var det typ 3:') men ja jag och Elsa gick med 2 grupper och hjälpte till o så:)
Kom på att jag har hemkunskaps prov imorgon:( måste verkligen plugga till det.. Och på tisdag har jag kemi prov o kemi .. Inte mitt starka ämne direkt men jaja. Helgen har gått fort och skulle viljat ha en dag att bara sova på://

Av Kajsa Gottfridsson - 9 november 2013 20:43

Shit vilken dag.
Spenderade förmiddagen med finaste vännerna och ponnysarna:)
Har även varit på kyrkogården och tänt ljus för farfar och efter det åkte vi vidare till ÖoB. Senare på kvällen åt vi kinamat:) grymt mysigt:)

Imorgon ska jag till stallet med Elsa klockan 9 för 10 börjar ridlekis:)
3 grupper imorgon och måste verkligen sova snart för att orka med:')
På måndag har jag ju prov oxå o jag har inte hunnit plugga ett dugg:(
Men jaja det fixar vi^^

Av Kajsa Gottfridsson - 9 november 2013 09:02

Tjaou:)

Ska till stallet snart:)
Sov till 8 idag "shit" nej men brukar inte sova så länge:3
Har inget mer planerat för dagen faktist:/ tänkte skriva ett litet klaginlägg sen>:(

Av Kajsa Gottfridsson - 8 november 2013 18:59

Tjaou:)

Shit vilken vecka asså:o
Sovit 2 timmar nu då jag kom hem idag och är fortfarande skit trött:-/
Gjorde engelska redovisning o so prov idag och det gick väll la sådär://
Imorgon ska jag äntligen till stallet<3 träffa alla och kanske rida(hoppas på coimbra) ska till stallet på söndag med:) har inte något att berätta faktist så ha de gött:)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 november 2013 19:00

Tjaou:)

Kommit hem från stallet för en stund sen:) red charlie och usch det gick inte bra alls! Tar coimbra nästa gång tror ja faktist:')
Vi galopperade och skulle göra serpentinbågar men charlie fattade ju inte det "HAHA ni skulle sett"
Måste verkligen plugga nu även fast jag somnar när som helst:(

Av Kajsa Gottfridsson - 6 november 2013 15:01

Tjaou:)

Kommit hem från skolan o ska snart till stallet o rida:))
Skolan gick väl bra haha? Nej men helt okej förutom att man inte kan äta skolmaten .. Seri! Varit sjukt hungrig hela dagen .. Ville bara säga det haha! Borde starta en grupp på Facebook"vi som hatar skolmaten":')
Skulle få sjukt många likes och så;)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 november 2013 05:57

Tjaou:)

Min mobil var död halva dagen igår så han inte blogga:/ men skolan var väl tråkig .. Som vanligt typ. Sedan var jag med Miranda en stund och så åkte vi på skull. Vi gjorde typ några lekar och hade andakt o sem var det slut.

Onsdag idag och dagen börjared att jag upptäcker att min mobil inte laddat under natten.. Så jag får leva med en halv ladda eller ta med till skolan o ladda:) ska rida idag med:) hoppas på charlie så klartänkt kanske blir coimbra :/ men nu ska jag hå o äta frukost så ha en bra dag:)

Jag och Miranda tog en liten cykel tur med:')

Av Kajsa Gottfridsson - 4 november 2013 20:48

Hej:)

Har varit duktig o pluggat lite nu:)
Har även fått ett nytt skrivbord till mitt rum så håller på att fixa lite så:)
Imorgon ska jag till skull iallafall och hoppas på att vi får göra något kul:')
Har inte så mycket att berätta men ska snart sova innan mina ögon dör så godnatt:*

Skapa flashcards