kajsasliv99

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 1 januari 2014 13:25

Tänkte lägga upp några av de starkaste minnena ifrån 2013!
Haft ett otroligt år med både sorg o glädje! Så här kommer lite bilder ifrån förra året<3

Tog de vännerna som har betytt mest för mig 2013. Men den jag kommer sakna mest av allt är nog denna krabat

Hoppas att detta år blir ännu bättre än förra men ja nu ska jag göra som alla andra GOTT NYTT ÅR!

~även om man skulle säga det igår

Av Kajsa Gottfridsson - 1 januari 2014 12:57

Av Kajsa Gottfridsson - 1 januari 2014 11:06

Heej^^

Kollar på tv med Emelie just nu och ja trött efter gårdagen kan man ju säga.
Skulle ju ha ridit Z i går men jag fick inte rida eftersom alla hade börjat snälla raketer ochdet var ganska mörkt ute. Men imorgon ska jag rida charlie iallafall på förmiddagen tror jag och kommer bli så mysigt:')
Jaja uppdaterar senare.

Ovido - Quiz & Flashcards