kajsasliv99

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 22 januari 2014 19:40

Hejsan:)

Hemma från stallet och shit vad trött jag är :0 ska nog ta och sova snart hehe:) red charlie iallafall och det gick helg ortoligt bra idag:) vi skulle galopperna men få de att gå på 3 spår aa .. Iallafall han var seriöst grym och ör riktigt stolt hihi^^
Men jag jobbade med honom mer i uppvärmningen så det var nig därför oxå , han var mjukare i handen och så. Men nu ska jag plugga engelska för ska ha föhör i morgon :(

Av Kajsa Gottfridsson - 22 januari 2014 14:26

Hej:)

Påväg hem från skolan nu och dagen har varit ganska lång.. Eller ja sega lektioner. Men inget speciellt som hänt i skolan iallafall.
Nu när jag kommer hem ska jag äta lite och plugga för har 70 glossor till imorgon:'( sen runt 16:00 ska jag till stallet:) får se hur många vi blir i gruppen men om det inte blir så många kanske jag kan rida Hampus. Var ett tag sen nu:) men annars tar jag så klart Charlie:3
Ha det bra så uppdaterar jag senare :)

Clint är ju bara för go:')

Skapa flashcards