kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 18 januari 2014 18:07

Heej:)

Ja det var ett tag sen nu men jag kan förklara ;) har ingen laddare som fungerar och har haft mycket att göra.
Jo som sagt är min laddare sönder(igen) men ska åka ner till Karlskoga nån dag för att köpa en ny:)
Var i stallet förut med Ida Elsa och Alwa. Vart ingen häst över så blev ingen ridning för mig idag:(
Men det har hänt bra saker idag och även fått veta lite dåliga nyheter men jaja dom får jag återkomma med..
Just nu är humöret på topp iallafall och tänker berätta varför så fort allt är klart:)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 januari 2014 18:53

Hej:)
Kom hem från stallet för nån halv timme sedan:) red charlie och det gick jätte bra idag:) han drog väldigt i början men efter galoppen blev han stadig och gick riktigt fint:)
Är iallafall riktigt nöjd och hoppas på att få rida lite på lördag med:)

I skolan var det allmänt kallt.
Asså seriöst finns det ingen värme eller? Det är liksom lika kallt ute som inne och lärarna klagar på att vi har jackor på oss...
Vi hade idrott och då spelade vi fotboll typ fast man skulle vara 2 o 2 och ha ett slags gummiband mellan fötterna om ni förstår.. Sen skulle man springa o ja spela så,ni vill inte veta hur många gånger jag och Samrin ramlade haha.

Men nu snapchatar jag med lite folk runt om i Sverige:) haha nej men folk från Karlskoga Degerfors Örebro och Göteborg:) lyssnar även på lite musik!

Aja ha det bra så hörs vi:)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 januari 2014 07:10

Hejsan:)

Påväg till skolan nu och aa är snart framme:( gillar verkligen inte att gå upp så tidigt på morgonen och så ör det ju så himla kallt med.. Usch!
Ska iallafall till stallet sen:) blir antagligen charlie o ja jag har länktar kan jag ju säga<3

Alla mysiga:')

Av Kajsa Gottfridsson - 14 januari 2014 07:10

1:jag älskar Charlie o coimbra.
2:jag är i stallet så ofta jag kan.
3:jag älskar godis fast inte på Lördagar.
4:jag är sjukt lättlurad..
5:min humor suger.
6:jag hatar skolan (vem gör inte)
7:jag älskar effekterna på Snapchat.
8:jag avgudar isglass.
9:jag gillar inte mitt hår,så fult o blädksåslkd.
10:jag tycker våran idrottslärare är grym. 


Haha ja där fick ni några om mig.
Ha de bra:)

Av Kajsa Gottfridsson - 13 januari 2014 20:40

Heej!

Deppdag fyfan.
Denna dag har seriöst varit hemsk usch. Började med att vi skulle gå till Coop först lektionen. Borde fan vara olagligt att skicka ut små barn i detta väder typ 20 minus.. "Vi va arga"
Iallafall sen skulle vi ju ut o gå på idrotten oxå.. Det gick ju bra;)
Men annars har denna dag varit okej men bara allmänt kallt överallt(vår skola har inte råd med värme förstår ni) kom hem runt 15:30 och har inte gjort ett skit sen dess.. Kollat på tv sovit o varor allmänt social.
Måste plugga snart oxå men GAHH orkar inte :'(
Usch vilket klagande inlägg men ibland får man vara arg.

Garvar ihjäl mig varje gång HAHAH

Av Kajsa Gottfridsson - 12 januari 2014 20:52

Heej:)

Vart med Emelie idag:)
Vi har typ spelar spel , vi varit ute med hennes hund och ätit äpplen men glass. Aa typ det vi gjort egentligen och ska snart börja plugga lite eftersom jag har engelska till på tisdag:/ men aa det vart en jobbig kväll så ska ta o sova snart men ska prata med Jennifer lite mer först hejdå:)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 januari 2014 17:46

Heej:)
Denna lördag har gått väldigt fort.
Började med att jag skulle ha sovmorgon .. Vaknade halv 8 ungerfär. Gick iväg till stallet runt 10 iallafall och red charlie första gruppen:) vi skulle rida ut och som nog de flesta sett är det snöstorm eller ja snö iallafall. Iskallt var det men vi klarade oss;) var i stallet hela förmiddagen och när jag kom hem åt jag och duscha. Sen kom mina kusiner o farmor:) har inte träffat dom på väldigt länge så det var la kul. Men aa vi fikade och prata. Åkte till maxi efter det för att handla o nu är jag påväg hem iallafall o när jag kommer hem ska jag nog slå på en film eller så:) hoppas ni får en fin kväll:)

Slänger in bilder från dagen;)

Ovido - Quiz & Flashcards