kajsasliv99

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 5 april 2014 21:49

Hejsan:)

Spenderat 9 timmar i stallet idag:)
Gick dit runt halv 9 ungerfär och fixade iordning Charlie och Casir. Det var bara 2 stycken som skulle rida i första gruppen så Elsa och jag red med:) hade charlie och han var helt fantastisk! När vi ridit klart första lektionen var charlie över igen för hon som skulle ha honom kom aldrig så jag red han igen. Vi red ute först gruppen och jag red utan stigbygglar för "ja varför inte liksom"? Och i andra gruppen red vi på banan och då skulle vi ha balansövningar , så vi red utan stigbygglar då med så jag kan ju erkänna att jag kommer ha träningsvärk imorgon.. När alla hästar kommit ut i hagen så fixade jag och Elsa lite i stallet , vi mockade ur hagen lite och fixade vatten och massa sånt. Har inte gjort så mycket annars faktist men uppdaterar senare:)

<3

Av Kajsa Gottfridsson - 5 april 2014 20:31

Ovido - Quiz & Flashcards