kajsasliv99

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 1 maj 2014 17:35

Hejsan svejsan:)

Spenderat några timmar med Emelie idag! Vi red Joppe på förmiddagen och Emelie hade även med dig sin kamera så hon fotade när jag red:)
Hon har ju bilderna nu och måste typ föra över de i datan och massa sånt men jag lägger upp dom så fort jag får de. Vi red iallafall och det gick super bra! Visst han bockade lite men aja;) Det började regna för typ 1 timme sedan med , och jag skyndade mig bort till stallet för att hämta regntäcket till Joppe. När jag precis hade fått på de slutade det ju regna.. Det var ju bra att det slutade men aa ni fattar. Låter han ha på sig det till ikväll för det kanske kommer mer regn tänkte jag. Annars har jag inte gjort något speciellt sen Emelie åkte hem faktiskt. Ska duscha äta något och slå på någon bra film:) så skönt att vi är lediga imorgon med:) tänkte rida på förmiddagen och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.

Ha det bra!

Av Kajsa Gottfridsson - 1 maj 2014 08:34

Tycker alla borde lyssna på denna!
Älskar verkligen låten

Av Kajsa Gottfridsson - 1 maj 2014 07:39

Godmorgon!
Emelie och jag har precis vaknat och vädret är ju inte på topp.. Vi som tänkte fota. Vi får se hur det bli med det. Vi ska väl fixa med Joppe o rida iallafall.

Bilden är ju jätte suddig men vi orkade inte gånger ändå till hembygdsgården

Skapa flashcards