kajsasliv99

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 8 maj 2014 15:22

Är så arg trött och besviken.
Som ni vet ska ju min klass praoa nästa vecka, idag fick vi veta vart vi kommer hamna. Nästan alla fick det dom ville men inte jag.. Så ja, jag Emelie och Miranda måste vara på skolans matsal. Kul. Vi ska alltså ta hand om disken från alla elever..
Vi är så sjukt besvikna och arga. Det fanns folk som ville vara i matsalen men dom fick inte. Asså varför just vi? Åhh orkar inte med skolan. Visst vi behöver bara jobba 4 timmar men ändå. Nej, är påväg hem nu och ska ta en ridtur med finaste Joppe.

Av Kajsa Gottfridsson - 8 maj 2014 11:04

Hejsan:)

Tänkte börja med att säga att ridlektionen gick fantastiskt bra igår:)
Charlie var mjuk och gick i form. Kortade upp galoppen och han blev hur fin som helst! Vi gjorde lite skänkelvikningar och så:)
Joppe var dyngsur då han kom in. Men jag tog in honom runt 16:30 så han fick lite hö och hade sällskap av Lalle. Tänkte rida honom sen eftersom att det inte regnar. Fast vart jag ska rida har jag inte tänkt på en..
Vart besviken då jag kom till skolan med för vi hade hoppats på inställda lektioner. Våran svenska o engelska lärare var sjuk igår så vi trodde hon skulle vara sjuk idag med men nej..

Vart 2 gammla bilder på charlie för tog inga igår

Skapa flashcards