kajsasliv99

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 9 maj 2014 17:01

 Hejsan!


Bloggar från datorn nu och tänkte testa en ny "skriv stil" eller vad man ska säga:)

Hade prov i skolan i biologi, vilket gick hyfsat bra tror jag!

Men mådde inte så bra så åkte hem efter andra lektionen. Har varit i stallet i några timmar. Mamma red Joppe och jag gick brevid. Vi hade släppt ut honom och fixat stallet och för typ 40 minuter sen såg jag att nån tagit in han så jag fick gå bort och släppa ut honom igen. var tyvungen att mocka sopa och fixa höt igen.Var ju lite onödigt att de tog in honom men jaja. Ska plugga lite, äta och sen blir det chips.

Är så sugen på det! IMotgon har jag oxå planer. Ska rida Joppe först och sen på kvällen ska jag hem till Tyras mormor och morfar. Ska va med Tyra och Miranda, vi ska typ bara umgås och kanske sova över. Men det ska bli riktigt kul iallafall.

Av Kajsa Gottfridsson - 9 maj 2014 07:36

Hejsan:)

Red ju Joppe igår när jag kom hem från skolan. Vi red bara vanliga vägen och tog lite galopper:) vi gick upp på fotbollsplanen med och skulle rida lite där. Han blev så sjukt glad och börjar bocka lite. Fast det var ju ganska kul egentligen men aja. Men jag tycker det gick ganska bra iallafall. Ska följa med Elsa idag med när hon ska rida och sen ska jag rida Joppe med:)

Skapa flashcards