kajsasliv99

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 11 maj 2014 15:50

Hejsan:)   

 

Kom hem 14:30 från tyras mormor och morfar. Jag Tyra och Miranda sov ju över där:) vi kollade på film, spelade pinis och hade det bara allmänt kul. Har umgåtts lite med min kusin, som var här när jag kom hem. Annars har jag nite gjort något speciellt typ. Ska var amed Elsa senare med, hon ska rida och jag ska följa med. Hoppas att hon rider inne eftersom det regnar :( ska ju rida Joppe med fast vet inte när. Vill ju helst inte rida i regnet men kan inte vara i ridhuset heller för det är andra där och han blir typ stressad eller vad man ska säga. Men min moil har gått sönder så kommer kanske inte vara "jätte" uppdaterad på några dagar. Vet inte när jag ska köpa en ny laddare för det är typ den som är trasig . Igår hade jag ridlekis halva dagen. Det var ju kul för vädret var gansak bra då men fick ganska ont i förtterna.. Men aja skå väl gå bort till stallet en sväng nu så hare bra!!

Ovido - Quiz & Flashcards