kajsasliv99

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 12 maj 2014 20:52

Hejjjj!!

 

 Shit vad denna dag gått fort!

Eftersom att vi ska ha prao den här veckan så skulle vi typ "förbereda" oss för det idag .Vi skulle skriva frågor och sånt typ. Men alltså åhh är så sjukt besviken på min prao plats. Matsalen. Seriöst. Nej det kommer bli så pinsamt att stå där och diska medan alla på skolan går förbi. Åhh vill inte. Men jag fick sluta tidigare idag så kom hem 13:20. Gick direkt ner till stallet och tog en ganska lång tur med Joppe. Så jag han rida iväg innan alla andra kom, vilket var skönt för var ganska trött och då är mitt humör lite sisådär ;) Annars har jag bara sovit och kollat på film idag. Ska väl typ kolla på tv eller nått sånt snart med, har ingen aning om vad jag ska göra   

Nej men jag uppdaterar mer imorgon kväll så ha det så bra :)

Skapa flashcards