kajsasliv99

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 15 maj 2014 21:37

Heeejsan :))


Orkade inte blogga igår för var så trött när jag kom hem från stallet. Red en snabb sväng med Joppe upp i skogen och när jag kom tillbaka red jag och Elsa ut en kort sväng på Kossi och Charlie. Vi red på utebanan med. Lovisa hade lektionen för oss och det gick hyfsat bra tycker jag. Vi värmde upp och jobbade på att få de riktigt mjuka. Sen gjorde vi en övning i galopp då vi skulle typ galopera så rakt vi kunde. Det skulle nog gått ännu bättre om det inte skulle vart stora vattenpölar överallt. Red Joppe idag med, gick bättre än förrväntat. Han var mju koch fin hela tiden och kunde korta upp galoppen världigt mycket:) Eftersom det var så varmt idag passade jag på att schamponera honom oxå. Han blev verkligen ren efter   Annars har jag inte så värst mycket mer att säga faktist. 

 

Skapa flashcards