kajsasliv99

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 19 maj 2014 19:43

Hejsan:)
Red ju som sagt Joppe när jag kom hem. Det gick helt underbart bra! Han fixade galopperna super bra och var väldigt samarbetsvillig. Imorgon är vi lediga ifrån skolan med:) Jag och mamma ska kanske in till Hööks för att köpa täcken blandanat. Men om vi åker dit så kommer det nog lite bilder på det jag köpt imorgon. Måste plugga med. Vi har jätte mycket i skolan nu. Svenska engelska kemi fysik och spanskan.. Orkar inte med skolan eller nya betygssättningen. Men det är sommarlov om typ 20 dagar. Vet inte hur många dagar det är kvar men runt 20 tror jag.

Av Kajsa Gottfridsson - 19 maj 2014 11:45

Red Joppe igår i fina vädret och det gick hur bra som helst. Han har skärpt till sig på sista tiden eller var man ska säga. Han lyssnar bättre iallafall och det gör att det blir roligare att rida:) efter att jag ridit skulle min lillebror rida på Clint. Så ja, jag följde med honom och så gick vi ner till stranden och så fick han plaska lite i vattnet. På kvällen fick Joppe en ordentlig av borstning. Hade ju tänkt att duscha honom men blev inte så.
Är i skolan just nu iallafall och ska strax ha idrott. Ska rida när jag kommer hem och plugga för vi har jätte många prov och sånt:(
Hoppas att det blir lite varmare bara så kan jag ta en lite längre barbackatur :)

Skapa flashcards