kajsasliv99

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 22 maj 2014 21:59

Ska slänga in bilderna från dagen bara:) red Joppe och emelie följde med mig hem idag. Vi gick ner till stranden och badade med Joppe!

Av Kajsa Gottfridsson - 22 maj 2014 07:06

Hej på er:)
Vädret var ju helt fantastiskt igår! När jag kom hem ifrån skolan så red jag ut en sväng på Joppe. Gick väl sådär, han har lite saker han är rädd för på vägen men annars gick det bra! Hade ju tänkt att schamponera honom igår för det var så bra väder med jag såg att han inte var så smutsig i själva pälsen så kände att det vore lite onödigt. Han fick premiär prova sin nya grimma igår med:) Han älskar den;) Hann sola en timme igår med. Blev dock ingen skillnad eftersom att jag har jätte svårt att få färg på mig och när jag väl får det så blir jag bara röd:( det skulle bli ännu bättre väder idag oxå så jag tog shorts till skolan:)
Men ska rida när jag kommer hem och sen bara sola:)

Skapa flashcards