kajsasliv99

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 25 maj 2014 22:01

Hejsan :)

Red Joppe imorse och firade även mamma på morsdag. Släkten kom på lunch och senare på kvällen träffade jag Emelie för att fota lite. En bra dag helt enkelt. Tänkte lägga upp bilderna även fast det inte är så många för jag har inte redigerat alla. Tyckte att ljuset blev ganska bra på bilderna faktiskt. Det ser kanske inte så verkligt ut men jag har inte redigerat de så jätte mycket faktiskt.

Hihi liten trams bild först

Och för att vara mobil kamera bilder blev de ganska bra tycker jag:)

Av Kajsa Gottfridsson - 25 maj 2014 12:21

Hejsan svejsan :)
Tog en ridtur nu på morgonen och ska strax fixa mitt rum eftersom släkten kommer om 1 timme drygt. Igår red jag Joppe och Casir. Gick super bra med både och efter det åkte jag o Emelie till Karlskoga för att shoppa lite. Köpte 2 tröjor men har ingen bild på de än. Mamma och pappa har vart i Norge under fredag o lördag så fick lite godis av de när dom kom hem. Dom stannade till vid Karlstad med. För det fanns ett regntäcket som jag ville ha till Joppe så de köpte med det. Idag ska släkten komma och kanske blir nån ridtur i kväll på Joppe om vädret tillåter

Täcket får ni se en annan dag

Skapa flashcards