kajsasliv99

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 6 juni 2014 08:11

Hejsan:)

Det var ett tag sen jag skrev något hör tycker jag! Ett par dagar bara men äsch. Onsdags lektionen spenderade jag med charlie. Vi skulle träna på förvändgalopp och det gick hyfsat bra:) nästa vecka är sista lektionen innan allt stängs :( sorligt!

Har även fått en ny liten idol!
Lyssnat på henne under några veckor nu. Mellisa horn. Hon är ju inte direkt en "ny artist" men henes lått har så bra budskap. Tycker ni borde kolla in henne:)

Nationaldagen idag med!
Vaknade för en stund sen och ska rida Joppe snart tror jag. Märkte inte så mycket skillnad när jag red han i onsdags. Han har ju slipat tänderna.

På söndag ska jag till Strömsholm:D
Åhh kommer bli super kul. Det är några i stallet som ska dit men jag kommer nog va med Elsa mest för det är vi som "känner varandra mest" eller vad man ska säg.

Nej nu ska jag ut och rida så ha det bra:)

Ovido - Quiz & Flashcards