kajsasliv99

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 16 oktober 2014 19:39

Halloj:)

Dålig uppdatering här ja.
Har iallafall hunnit med 4 saker sen sist.

1: jag har hoppat Joppe och det har gått hur bra som helst! Blir så glad när han fixar hindrena perfekt!:)

2: jag har sovit som bara den för jag har inte haft något bättre för mig. Okej nej jag skoja bara.

3: jag har påbörjat och snart avslutats min prao. Jag och min bästa kompis praoar på Ica. Och ja, vi hoppas liksom på att få sommarjobb där och deg är faktiskt ganska roligt. Vi plockar upp varor och hjälper kunder sitter i kassan o lite annat. Helt okej liksom:)

4: jag har varit på sjukhuset. I tisdags så hoppade över skull. Och för er som inte vet är skull typ en ställe där ungdomar träffas och umgås. Tog massa olika prover på sjukhuset iallafall och vi kom fram till att jag skulle börja gå till en sjukgymnast.
Känna väl okej :)

Det är allat som hänt mig på senaste tiden typ så hejda:)

Ovido - Quiz & Flashcards