kajsasliv99

Alla inlägg under december 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 15 december 2014 22:00

Hejsan!!


ska strax sova men har nu under de senaste timmarna fixt min nya blogg. så ja, slutet på denna blgg är ju här haha sorgligt:.) 


nya bloggen heter: cajzza.blogg.se 

Hoppas ni kommer fortsätta att läsa även fast jag byter portal och hela köret! det blir bättre såhär;)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 december 2014 18:57

Halloj!! 


2015 ska bloggningen bli mer seriös, det är iallafall de tankar jag har nu. om det håller? det får vi se med tiden. 

men jag hade tänkt små starta nya bloggen innan nyår, för att komma igång likosm.. 

Så det är det jag kommer pyssla med den närmsta tiden nu. Och jag hoppas att jag äntligen kan få bli nöjd med den, kännder ju att denna blogg inte är vad jag vill ha:') 


men jag uppdaterar när allt är klart igen men ha det bäst tills dess:))

Av Kajsa Gottfridsson - 6 december 2014 20:43

Hejsan:)

Kommit hem från en jätte trevlig eftermiddag med släkten. Lunchen bestod av kinamat och det var hur gott som helst! Efter lunchen gick vi allihopa till min farmor och där fikade vi och ja, hade allmänt trevligt.

Senare när vi kommit hem så fixade jag lite med hästarna. Dom är så himla Goa nu när de fått vinterpäls o allt:') Annars har jag tagit det rätt lugnt nu på kvällen. Inga speciella planer för imorgon faktiskt, rida, kanske träffa en kompis men ja vi får se:)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 december 2014 12:46

Godmorgon!

Eller ja morgonen är ju över för min del iallafall. Hunnit fixat stallet, tagit en hyfsad lång barbacka tur på Joppe, duschat och nu ligger jag i sängen och håller koll på allt som händer på sociala medier.
Ska strax fira iordning mig och sedan ska jag vidare till Karlskoga:)
Träffa släkten och luncha som sagt.

Känner ju att det här med att blogga var lite svårt haha. Eller så är det bara jag som är allmänt lat? Har iallafall bestämt mig för att jag ska komma igång med bloggningen mer, iallafll till nästa år. Om jag byter bloggportal helt och hållet får vi se. Vill iallafall ha ett annat namn, något coolt ni vet:')

Av Kajsa Gottfridsson - 5 december 2014 22:24

Halloj!

Ridit Joppe 2 dagar i rad utan att han visar några problem med fötterna! Har dock bara skrittat men ändå. Han har även varit hur mysig som helst de senaste dagarna! Så har tagit mig tid åt honom, borsta proppa i honom morötter osv:)
Har även försökt lära hon buga, det går riktigt bra faktiskt! Snart är han nog i Globen och visar upp sig;'D

Imorgon rider jag på förmiddagen och senare ska jag ner till Karlskoga och luncha med lite släktingar. Mysigt!
Annars har jag inga planer allas

Av Kajsa Gottfridsson - 1 december 2014 21:35

Var ett tag sen nu så borde kanske uppdatera lite även fast det inte hänt så mycket!

Trivsel: ja som sagt det vartrivsel för en halv vecka sen ungerfär. Inte det roligaste jag gjort men helt okej. Alla på skolan träffas och umgås typ. Lite uppträdande och disco.

Joppe: Joppe vart halt efter skoningen och har därför låtit honom vila ett tag. Tog en kort tur i helgene men jag kände att han var öm. Han får stå o vila ett tag till.

Sjukgymnast: var hos sjukgymnasten i fredags pga min andning. Dom tror än så länge att jag är stressad och att mina muskler drar ihop sig.
Ska dit om en vecka igen.

Stallet: stallet är i full gång. Köpt en diskbänk som vi ska försöka få upp snart. Sadelkamaren är strax klar o ja, det är typ bara det som är kvar.

Lovet: lov om typ 18-17 dagar!
Hur skönt som helst! Ska rida om Joppe blivit bra och ska även iväg ett par dagar till lillerud.

Helgen: spenderade fredag-lördag med Emelie och annat folk på en parkering. Sov hos Emelie senare och söndagen spenderade jag på stan med min bror och sedan hos farmor.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards